13.03.2014

Wiosenne dni

Elo morelo koteczki!
Ah jaka piękna pogoda dzisiaj, mam nadzieję, że będzie się utrzymywała przez cały tydzień. Pierwszy raz od dawien dawna można było wyjść bez kurtki i nie mieć obawy, że będzie za zimno. Uwielbiam taką pogodę, mogła by być wiecznie, dlatego nie ma co zwlekać w domu! Dzień minął mi bardzo fajnie dzisiaj mieliśmy na 2 lekcje, a żeby było jeszcze ciekawej ostatniej lekcji również nie mieliśmy, takie lekcje to ja mogę mieć codziennie. Poza tym po szkole gimnastyka, koszykówka, a później czas spędzony ze znajomymi.
Teraz korzystając z wolnej chwili albo gdzieś wyjdę ale poczytam książkę, nie mam nic do roboty, a nudzić się bezczynnie też się nie opłaca. A więc pozdrawiam Was cieplutko i do następnego posta :) 

Zdjęcia robione prze Olę
 <KLIK!> 

Jak pewnie zauważyliście blog przybrał nowy wygląd.
Podoba się wam ? 




3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :D

    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga bardzo mi się podoba :)
    U mnie też taka piękna pogoda :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia i super fajna dziewczyna na nich!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)