16.03.2014

'Dresiara'

Hey guuuuys! <3 I jak Wam weekend mija? Mnie bardzo fajnie, przed chwilą właśnie wstałam i postanowiłam skorzystać z wolnej chwili i zrobić dla was posta. Wczorajszy dzień w pośpiechu, wstałam ok.10 sprzątanie, później harcerstwo, kupowanie prezentu i do Kasi na urodzinki! Świetnie było, bardzo miło spędziliśmy dzień. Razem z koleżankami mamy nadzieję, że nasza kochana solenizantka zabierze się do czytania siedmiu części "Harrego Poter'a", na które się zrzuciłyśmy ~ Miłego czytania Kasiu. Jak na razie to na dziś mam w planach kominek harcerski i chyba nic poza tym. 
 I oczywiście najlepsze zostawiłam Wam na koniec. Stwierdziłam, że dawno już nie było gifów. Może nie jest on piękny ale twierdze, że śmieszne gify też są fajne.

dresy- primark / buty - convesre

GDZIE MNIE MOŻECIE ZNALEŹĆ : 
Instagram-<Klik!>
Tumblr - <Klik!> 
Weheartit - <Klik!>
Bloglovin - <Klik!>

4 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz przepiękne włosy ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że miło minął ci weekend i urodziny u koleżanki były fajne.
    Zdjęcia są super :) Fajnie wyglądasz w dresach. Pasują ci :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. masz piękne włosy ;-) błagam cię nigdy ich nie farbuj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)