11.03.2014

Chill out

Cześć wszystkim!
Jak się macie? U mnie jest wszystko w porządku. Ostatnio stwierdziłam, że za dużo czasu spędzam na komputerze, toteż zmusiłam się do czytana książek i nauki. Dobrze mi to zrobiło, ograniczyłam swój czas na komputerze,a książka, którą zaczęłam czytać strasznie mnie wciągnęła. W nauce też idzie mi coraz lepiej. Muszę się Wam pochwalić że ostatnio dostałam 6 z kartkówki oraz sprawdzianu z..... MATMY! Sama w to nie wierze. Nie tylko poprawiłam się w matmie, od jakiegoś czasu coraz częściej wpadają mi 5,4 no ale 3 też się czasami zdarzają ~`Dobry uczeń bez złej oceny to tak jak żołnierz bez karabinu'.
Za niedługo piszemy sprawdzian po szóstej klasie. Pewnie nie tylko ja się go boje. Jakoś na samą myśl, że 1 kwietnia przychodzę do szkoły i w stresie muszę napisać sprawdzian przyprawia mnie o dreszcze.. Ale staram się tym nie zaprzątywać głowy, przecież jeszcze sporo czasu do kwietnia.
Korzystając z pięknej pogody oraz wolnej chwili spotkałam się z koleżanką.


sweterek, legginsy, bluzka  - Primark 



6 komentarzy:

  1. Mg sb ostatnie zdjęcie ustawić na tło na ask.fm ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna z Ciebie dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ograniczyłam komputer i więcej czytam.
    Fajne zdjęcia. Świetny t-shirt.
    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)