26.04.2015

Coraz cieplej

Jak ja się już cieszę, że już się robi tak ciepło.  Że mogę na co dzień chodzić w krótkim rękawku bądź lekkim sweterku. Że znienawidzone przeze mnie ciężkie zimowe kurtki wróciły do szafy. Że na drzewach kwitną różowe kwiaty. Nareszcie! Już się nie mogłam tego doczekać! Teraz w mojej szafie gości coraz więcej krótkich spodenek i spódnic. W tej porze roku kremowe oraz różowe rzeczy bardzo pasują do otoczenia. Na każdym kroku są kwitnące kwiaty, unoszący się w powietrzu zapach nadchodzącego lata oraz promienie słoneczne które tak mocno grzeją. Jak ja to kocham!  
 
A wiecie co w tym wszystkim jest najlepsze? Że to oznacza, że już za niedługo wakacje! Bo kto ich nie kocha? Chyba nie ma takiej osoby. Czas mija bardzo szybko, ostatnio narzekaliśmy na rozpoczęcie roku szkolnego, a tu już za niespełna 2 miesiące wakacje. Te długo wyczekiwane 2 miesiące wolnego od szkoły. Od nauki. Powtórzę to jeszcze raz- nareszcie! A więc teraz zostaje tylko odliczać dni do tak zwanej wolności!





Spódnica& sweterek - h&m
Bluzka - Esprit 
Buty - Nike Flex Trainer

A wy też nie możecie doczekać się wakacji?

4 komentarze:

  1. Ja już odliczam dni do wakacji, a tym bardziej do Twojego przyjazdu (mam nadzieję , że taki będzie) ;)
    Zdjęcia jak zwykle perfekcyjne :*
    Kinga~xprincessunicornx

    OdpowiedzUsuń
  2. Na szczęście mam już wakacje :D
    Jeszcze tylko matury napisać i mam z głowy to na 4 miesiące.
    Czas leci nieubłaganie...

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mogę się doczekać wakacji ;D
    może zajrzysz, zaobserwujesz, skomentujesz?
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie że się nie mogę doczekać wakacji! Jeszcze tylko dwa miesiące :3
    Ślicznie wyglądasz! piękna spódniczka :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)