17.02.2015

MY BIRTHDAY- życzenia + mix zdjęć

Jeden dzień w roku, a tak ważny. Z dnia na dzień robimy się o rok starsi- jak to mówią rodzice, babcie i inne osoby z rodziny " moje maleństwo dorasta". Ale taka prawda, czas leci nieubłaganie. Nawet nie zauważamy jak szybko dorastamy.. Chciałabym zostać nadal taką małą Oliwką, ale niestety jest to niemożliwe.

Ja swoje urodziny obchodziłam w ostatnią niedziele (15.02). Uwielbiam urodziny nie dlatego, że dostaje się prezenty, że jest się o rok starszym- uwielbiam je, ponieważ wielką przyjemność sprawia mi oglądanie zdjęć jakie dana osoba mi w ten dzień wstawiła, oraz czytanie życzeń. Wszystkie życzenia są cudowne, te krótkie jak i te długie. Ciesze się również, gdy czytam życzenia typu "sukcesów w blogu" itp. To miłe wiedząc, że ktoś docenia to co robię. Chciałam podziękować wszystkim osobą, które złożyły mi życzenia osobiście, jak i przez internet! 

Pozwoliłam sobie udostępnić niektóre życzenia, oraz zdjęcia jakie zostały wstawione na moją tablice. 








Jeszcze raz dziękuję wszystkim za życzenia! 

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)