30.08.2014

Outfit #2

Heji! Jak się pewnie domyślacie po tytule dzisiejszy post będzie postem, modowym (a za razem krótkim), czyli na dziś przygotowałam wam nie jeden ale dwa outfity! Dawno na moim blogu postów tego typu, więc pomyślałam 'może czas na kolejne outfit?' A więc zaczynamy...


Bluzka na lato z wycięciem na plecach przyciąga uwagę. Dobrze wygląda z zestawieniem do ciemnych legginsów co widać na zdjęciach. Ostatnio jest bardzo dużo wszelakich bluzek z kwiatami, w moim przypadku również pojawiają się na niej wzory kwieciste.


bluzka & legginsy 
- PRIMARK
bluzka z Bartem Simsonem - bardzo wygodna,stylowa, dobrze leży, szczególnie do spodenek. Do tej bluzki pasują spodenki jasne lub czarne. Fajne w niej są duże 'otwory' na ręce. Ja przeważnie pod spód ubieram czarny (jeżeli to tak można nazwać) top zakrywający stanik. Spodenki również są bardzo wygodne, mają ładny kolor i dobrze leżą.

Bluzka -TALLY WEIJL
Spodenki - PRIMARK



A wam który outfit się bardziej podobał ?
Chcielibyście więcej postów tego typu? 

8 komentarzy:

  1. ale pięknie ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie dwójeczka w mojej opinii (:

    Zachorujesz, jeśli nie skomentujesz! :D
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super post :) mi bardziej przypadł do gustu 2 oufit - SIMSON <3
    http://emolia-flesh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi chyba bardziej podoba się nr 2 :D Ale bobie stylizacje w moim stylu :)
    blog maddy->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 lepszy ;) Super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. 2 najlepszy<3 ale ten 1 tez ladny :))

    http;//byjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)