27.02.2014

skromny warkocz

Eloszka wszystkim! :) 
Jak tam u Was?U mnie nic ciekawego. Z dnia na dzień modle się 'byle do piątku', wyczekuję go dnami i nocami. Wczoraj pisałam  próbny test, potem od razu pojechałam na konkurs piosenki obcojęzycznej- dostałam wyróżnienie. Ostatnio na nic nie mam ochoty,nie chce mi się uczyć, najchętniej siedziałabym całymi dniami w domu piżamie z luźnym warkoczem i oglądała seriale lub czytała książkę. Ostatnio na treningu rozwaliłam sobie palec, nieciekawe to wygląda.. w niektórych miejscach czarny, a gdzieniegdzie czerwony. U mnie to w sumie tyle z nowości :) 

3 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Małpki na ostatnim zdjęciu ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia. Mam nadzieję, że palec szybko się zagoi.
    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)