18.12.2013

Narty - Białka Tatrzaska

Siemaneczko kochani! Ale dawno mnie tu nie było, czasu a czasu. Pragnę Was za to bardzo przeprosić. W prawdzie miałam dostęp do internetu ale tylko na telefonie a zdjęcia nie były robione z mojego telefonu. A więc tak, od wtorku do soboty byłam na obozie narciarsko-biegowym i muszę Wam powiedzieć że było ŚWIETNIE !! <3 Wszystkie dziewczyny w połowie drogi powrotnej zaczęły krzyczeć że zapomniały walizek, sprzętu, sióstr i różnych innych głupot, tylko dlatego żeby kierowca zawrócił do Białki Tatrzańskiej do naszego kochanego ośrodka 'u Maćka' <KLIK>. Obóz mi się strasznie podobał, chyba najlepszy na jakim byłam, dobre jedzenie, fajne towarzystwo, świetne warunki do jazdy oraz do biegania więc czego chcieć więcej? JA CHCE TAM WRACAĆ NO!!! Bardzo dziękuję wszystkim osobą, które dotrzymywały mi towarzystwa, gdyby nie wasze głupawki i to by ten obóz był nudny. Aha, pragnę równie pozdrowić naszą wspaniałą 'Biergen' która po jednym kółeczku sapała :)



 

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)