20.12.2013

Kilka miesięcy wstecz.

Witajcie moi kochani!
Już na samym starcie chciałam Was poinformować, że mój genialny tatuś naprawił mi lustrzankę i od teraz zdjęcia będą lepszej jakości, oczywiście dzięki temu będą się tu częściej pojawiały notki i myślę że będą ciekawsze.
A więc czemu kilka miesięcy wstecz? Ponieważ zdjęcia były na moim aparacie przez ten cały czas kiedy on był zepsuty i nie mogłam ich zgrać, bardzo się cieszę że odzyskałam swój aparat bo miałam tam kilka serii zdjęć które chciałam umieścić na bloga no ale nie mogłam przez 'usterki techniczne'. Zdjęcia były robione chwile po wakacjach.Mam nadzieje, że Wam się spodobają, serdecznie zapraszam do oglądania :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)