12.02.2014


Cześć wszystkim,dziś w końcu nadszedł dzień na ogłoszenie wyników konkursu! We większości konkursów losowanie przeprowadza maszyna, a u mnie było inaczej, zrobiliśmy losowanie, a przy okazji dobrze się bawiliśmy. W konkursie brało udział tylko 8 osób ale ja się cieszę, że w ogóle ktoś brał i że było te kilka chętnych osób na design, co dla mnie oznacza że odbieracie mój design za fajny skoro sami chcieliście abym Wam go zrobiła. Okej, ja już tyle przejdźmy do zdjęć bo pewnie większość z Was jest bardziej ciekawa wyników :)
Dzisiejszymi zwyciężczyniami są Kasia i Wiktoria, którym serdecznie gratuluję
wygranej ! :) 


4 komentarze:

  1. jejuuuuu ale się ciesze gdy zobaczyłam, że wygrałam zaczęłam skakać z radości do sufit :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ale się ciesze ♡♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mam jeszcze pytanie czy ty wysyłasz na maila czy my mamy to zrobić

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje zwyciężczyniom..
    Świny blog
    Obserwuję i pozdrawiam madda :)
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)