5.01.2014

LBA - kolejna nominacja

Witajcie !
Muszę powiedzieć że bardzo mi miło że zostałam kolejny raz nominowana przez ten oto blog <KLIK!> do nagrody LBA.

ZASADY:
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Pytania od Fifiego i Roxiego  :
1.Ulubiona pora roku ?
Odp: Zima 
 2.Od kiedy prowadzisz bloga ?
Odp: Od 29 czerwca 2013 roku :)
 3.Masz najlepszą przyjaciółkę ? Jeżeli tak to jak ma na imię ?

Odp: mam 3 :) Kinga, Sara i Paulina, oraz mam przyjaciela Kubę :)
 Ulubiona świąteczna piosenka ?
Odp: Justin Bieber & Mariah Carey " All I Want For Christmas Is You "
5.Hobby ?
Odp: Koszykówka, Pływanie, Gimnastyka Artystyczna
 6.Sposób na spędzanie wolnego czasu ?
Odp: Pójść gdzieś ze znajomymi :)
 7.Lubisz blogować ?
Odp: uwielbiam <3
8.Najlepszy pomysł na prezent ?
Odp: nie wiem, zależy dla kogo :D
 9.Co ile dodajesz posty ?
Odp: zależy jaki mam nastrój, oraz czy mam zdjęcia, ale średnio  co 2 dni.
10.Ulubiona gwiazda muzyczna 
Odp: Justin Bieber <3
11.Ulubiony przedmiot w szkole ?
Odp: WF, ale poza nim to muzyka i J.Polski :)




Nomunuję : 

http://milionioliwka.blogspot.com/
http://olusiowy-zyciowy.blogspot.com/
http://daisy-daissy.blogspot.com/

Pytania dla Was :
1. ulubiony kolor?
2. Jak chciałabyś spędzić wakacje?
3. Jakiego koloru włosy są najładniejsze?
4. Jak tatuaż to gdzie?
5. Ulubiony wokalista/wokalistka/zespół?
6. Hobby?
7. Najpiękniejszy sport?
8. Piosenka która kojarzy ci się z wakacjami?
9. Lubisz blogować?
10.Kiedy założyłaś bloga?
11. Jakie jest twoje największe postanowienie noworoczne?

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)