28.12.2013

Christmas

Cześć kochani! Jak widzicie, na blogu pojawiła się przez was długo oczekiwana (spóźniona) notka świąteczna. Ojejku, ale się objadłam przez te święta! Jedzenie było tak pyszne że grzechem było by go nie zjeść. Ja po prostu uwielbiam święta! przystrajanie choinki, wigilia, cała rodzina przy stole - coś cudownego. U mnie akurat nie było tradycyjnych 12 dań, no ale było równie dużo oraz smacznie. Na wigilii byłam u babci, oraz w domku. Muszę przyznać, że wypoczęłam sobie w te święta, prawie całymi dniami chodziłam po domu w piżamie i leniuchowałam. No ale korzystając z okazji, że mogę sobie użyczyć lustrzankę taty, porobiłam parę zdjęć, które mam nadzieję, że Wam się spodobają, zapraszam!

A wam jak się podobały wasze święta?

2 komentarze:

  1. GALARETKA W ŁUPCE POMARAŃCZY ? :o
    ojeju, wydaje się smaczne!!
    nie wiem czy mogę ale wzięłam te znaczki np. "followers" bo są cudne!! :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)