12.11.2013

MAKIJAŻ W SAM RAZ DLA CIEBIE!

Siemka, chciałam Wam przedstawić makijaż, idealny dla Was. Moimi modelami są : Kuba i Filip. Na mnie również będzie pokazany makijaż. Na pewno jeden z nich przypadnie Tobie do gustu.

#1 MODEL - KUBA STAWARZ
#1 MAKIJAŻ - "makijaż alla joker"


Makijaż dla osób, które uśmiechają się od ucha do ucha. Jak widać, czerwona szminka gra tu dużą rolę. podkreśla ona piękny uśmiech Kuby, tylko pamiętajcie że nie możecie wyjechać za linie, wszystko musi być dokładnie tak jak na zdjęciu! co do "brew", należy je podkreślić czarną linią ciągłą która daje efekt pięknych i grubych brwi. Kreski nad oczami ukazują jak duże oczy ma Kuba, a do kresek bardzo pasował niebieski cień do powiek oraz brokat, ponieważ mój przyjaciel lubi się wyróżniać pośród innych.

#2 MAKIJAŻ - " dwie twarze" 

Przy drugim makijażu pracowały 2 osoby czyli ; ja i Sandra. Da się zauważyć, że na jednym policzku pisze "O" a na drugim "S". Tu w jednej połowie jest inaczej pomalowany niż w drugiej. Ja postawiłam na proste kreski, biały brokat na powiekach, różowe podkreślenie policzków oraz usta na "jokera". Sandra zaś, żebyśmy miały różne połówki, postawiła na trochę krzywe kreski, czerwony brokat na powiekach oraz błyszczyk perfekcyjnie rozprowadzony na połowie ust.

#2 MODEL - FILIP DUBIS 
#3 MAKIJAŻ - "brokatowy brewier" 



Brokat w tym makijażu to podstawa. to właśnie on daje ten efekt "WOW", a już na pewno nie to, że mój kolega jest pomalowany jak pajac. No dobra wróćmy do konkretów. Filip nie umie się uśmiechać, dlatego też wyjechałam szminką na policzki. Mój zacny kolega ma pomalowane powieki na niebiesko, a rzęsy czarne, posypane brokatem. Daje on efekt, który można nazwać " gwiazdami błyszczącymi na niebie". Włosy ma postawione na tak zwane "4 strony świata", a brwi przedstawiają linie prostą.


#3 MODELKA - OLIWIA NYKIEL
#4 MAKIJAŻ - "eyeliner wszędzie" 
Eyeliner w tym makijażu jest bardzo ważny, bez niego nie było by tego zaskakującego efektu. Nie ważne gdzie, ważne że jest. Moi styliści starali się napisać na moich policzkach swoje imiona i w efekcie końcowym mam eyeliner na całej twarzy, a imion brak. Ja w przeciwieństwie do nich nie mam pomalowanych brwi , lecz na pewno mam piękniejszy uśmiech od nich. 

tutaj macie naszą trójcę stylistów. Jeżeli ktoś chciałby się podmalować do szkoły, na dyskotekę lub na randkę to śmiało pisać! Gwarantujemy powalający efekt.

który makijaż tobie przypadł do gustu ? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)