9.07.2013

NA LOTNISKU

DOJECHAŁAM!
było super. podróż minęła mi rewelacyjnie, w autobusie było WiFi, miękkie siedzenia, poczęstunek i w ogóle wiele wiele innych. na lotnisku nie spotkałam żadnej gwiazdy.. Szkoda no ale cóż..
"SO BRITISH "
tak to mniej więcej wyglądało , najbardziej śmieszyło mnie to że Marcel zapakował się do 10 kg. i miał miejsce jeszcze na wpakowanie kilku rzeczy moich i mamy , i nadal nie przekraczał wagi, a ja z mamą zapakowałyśmy się tak że miałyśmy po 2 torby jedna 15 kg a druga 10 kg i przekraczałyśmy wagi xd 

z rączki ^^ my z mamą jesteśmy takie sweet, dzióbki do zdjęcia muszą być <3
widoki z samolotu <3 najfajniejsze było niebo "Ombre" hyhy ;d

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe komentarze, które motywują mnie do dalszego pisania :)